Searching...
Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ "έκθεση του μικρού Κωστάκη της ε' Δημοτικού"






Περίμενα σαν τρελός να έρθει ο Ιούνιος. Η δασκάλα φόραγε κοντές φούστες κι εγώ έσκυβα τάχα να πιάσω το μολύβι για να δω το βρακάκι της. Βάζαμε στοίχημα με το Χρηστάκη που καθόμασταν στο ίδιο θρανίο τί χρώμα ήταν.Όμως συνήθως χάναμε και οι δύο γιατί δεν φορούσε τίποτα!
       Επιτέλους θα ξυπνάω ότι ώρα θέλω. Βέβαια και πριν ξύπναγα αργά, γιατί είχα μόνο απόγευμα σχολείο. Η μαμάκα μου περίμενε πώς και πώς για να πάρει τον έλεγχό μου! Ετοιμαζόταν μέρες πριν. Βέβαια  ποτέ δεν καταλάβαινα γιατί έβγαινε πάντα τελευταία από το γραφείο του κυρίου Διευθυντή! Πάντως έβγαινε πάντα χαρούμενη ακόμα και αν είχα κακούς βαθμούς!
       Οι γονείς μου με μεγάλη προσμονή ετοιμάζονταν για το ταξίδι στο χωριό.Τόσο πολλή που όλα τα έφτιαχνα εγώ με τη μικρή μου αδερφή η οποία ήταν 24 χρονών και χωρισμένη αλλά ο μπαμπάς μου την έλεγε πάντα μωράκι. Όπως και όλοι οι φίλοι του.
       Ήμουν κι εγώ φίλος της. Όπως και φίλος των 1200 φίλων της. Μερικούς θα έβλεπε και στο χωριό. Εγώ δεν είχα κανέναν φίλο στο χωριό. Δυστυχώς ούτε έναν! Είχα όμως πολλές φίλες! Όπως και ο μπαμπάς μου. Όπως και η μαμά μου. Αλλά δεν ήταν κοινές!
        Στο χωριό όλα τα αγοράκια μαζεύονταν κάθε απόγευμα και έπαιζαν μπάλα. Εγώ έπαιζα με τις κούκλες μου. Έτσι αποκαλούσε ο μπαμπάς μου τις φίλες μου! 
        Μαζευόμασταν σπίτι και παίζαμε ως το βράδυ. Ο μπαμπάς και η μαμά μου γύριζαν το πρωί. Μερικές φορές μαζί. Μερικές φορές ερχόταν και η αδερφή μου στο σπίτι!
        Μου άρεσε πολύ στο χωριό.Έβλεπα τη μαμά και το μπαμπά πολύ χαρούμενους!Την αδερφή μου πάλι την έβλεπα σπάνια. Τον παππού και τη γιαγιά συνέχεια. Πάνω στο σύνθετο! Σε κορνίζες.
        Έχουμε και ζώα στο χωριό. Έτσι έλεγε η μάνα μου τους θείους μου! Όταν πηγαίναμε σπίτι τους, ο μπαμπάς μού έλεγε να ταίζω τις κοτούλες τους.
         Όταν φεύγαμε από το χωριό ο θείος μου δεν είχε πια κοτούλες. Ο μπαμπάς όμως είχε 10 κιλά παραπάνω. Η μαμά μου είχε 10 φίλους παραπάνω. Η αδερφή μου είχε 10 δακτυλίδια παραπάνω. Για μένα ο κόσμος έλεγε ότι θα είχα 10 αδερφάκια παραπάνω! 
         Έτσι πέρασα το καλοκαίρι στο χωριό του κουμπάρου της μαμάς μου!
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ

ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΒΑ;

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

 
Back to top!